Een ijzersterk verhaal!

Door de cover werd ik getriggerd om de achterflap van het boek te lezen. Mijn nieuwsgierigheid was meteen gewekt. Het is de nachtmerrie van elke ouder om je kind kwijt te raken.

Nadine Barroso wist mijn aandacht vanaf de eerste pagina te trekken. Het verhaal hield mij in zijn greep tot het laatste hoofdstuk. Door de fijne schrijfstijl en korte hoofdstukken vlogen de bladzijdes voorbij.

De personages waren doordacht uitgewerkt. Wel vond ik Ella een beetje naïef ogen. Persoonlijk was ik het niet altijd eens met bepaalde acties van haar, maar dit zorgde wel voor een aantal wendingen in het verhaal. Desalniettemin is het een stoere, sterke vrouw die zeker niet op haar mondje is gevallen. Beetje bij beetje leer je de andere personages beter kennen wat tot slot naar een unieke en spannende plottwist leidt. Eenmaal bij de plottwist wordt de spanning flink opgebouwd, waardoor je met sneltreinvaart door de laatste hoofdstukken heen vliegt.

Het verhaal zat steengoed in elkaar. Door de verschillende verhaallijnen die samen een geheel vormden maakt dit tot een zeer spannende thriller. Van mij krijgt boek 4⭐⭐⭐⭐ en kijk er naar uit om nog een boek van Nadine te lezen.

Meer recensies van LifeChangerReader