Wat een heerlijk kookboek

Linda de Jong 26 juni 2024

Het zonnetje schijnt en dit is het eerste boek waar je dan uit wil koken

Welmoeds wilde keuken is een verzameling van alles wat het leven lekker maakt. Zodra ik begon te lezen kreeg ik zin om alles te maken. Welmoeds enthousiasme is echt aanstekelijk.

In een recordtijd zet je een heerlijke , verrassende maaltijd op tafel en leer je alle tips, trucs en kooktechnieken die Welmoed dagelijks gebruikt en bereikbaar voor elke liefhebber. Ook als je even geen kookzin hebt. De recepten in 'lazy days', krijgen je wel aan het koken.

Echt een extra is het hoofdstuk 'Bijdehandjes'. Waar zelf te maken smaakmakers staan die niet alleen je maaltijd meteen opwaarderen, maar die je ook lekker lang kunt bewaren. Zoals: currypasta's, allerlei soorten pickles en kimchi's , dipsauzen, azijnen etc etc.

Dikke aanrader

Meer recensies van Linda de Jong