Mooie elementen slecht geschreven

Linda Hindriks 22 maart 2023
Ik kocht gids naar nergens en meteen ook Eindige hemel (deel2) van Ruven Sinnaeve.
Prachtige covers en mooie elementen in het verhaal. Echt alle ingrediënten voor een fantastische fantasy reeks.
Helaas zitten er zo verdrietig veel schrijffouten in het boek. Dat ik om de schrijf fouten heen steeds mijn best deed om bij het verhaal te blijven.
Dit leest niet prettig en ik ben dan ook zeer verbaasd dat uitgeverij storyland dit verhaal in deze vorm heeft uit gegeven. Alsof ze geen proeflezers hebben.

Ik bedoel het niet onaardig maar ik ben enorm teleurgesteld in de kwaliteit van het verhaal. Ruven heeft een prachtig verhaal met bijzonder mooie fantasy componenten. Mooie omgevingen, spannend avontuur, magisch boek, verschillende wezens. Heel mooi. Waardoor ik hoopte fan te worden. Maar na 105 paginas worstelen met de schrijffouten kan ik het niet meer aan.

Fantasie en creativiteit zijn absoluut aanwezig. Nu nog een goede uitgever die helpt het goed op papier te zetten dan heb je echt een top fantasy reeks die ook verfilmd kan worden.

De vlaamse woorden die in het verhaal voorkomen zijn grappig en ook mooi dat voegt extra sfeer toe wanneer dit niet te veel voorkomt. Dus dat zijn absoluut niet de schrijffouten waarover ik het heb. Ik heb het echt over verkeerd gespelde worden, ontbreken van letters, herhaling van worden, incomplete zinnen

Herschrijf dit alsjeblieft, dan zou ik mij zeker aanbieden om proef te lezen. Nu ben ik teleurgesteld dat ik het boek heb aangekocht.

Meer recensies van Linda Hindriks