Mysterie

Lindsay Blockhuys 08 februari 2024
Het boek speelt zich af in Noorwegen (ik hou van dat land!) en is een thriller. Lisbet Lind vindt een getekende kaart van haar huis, deze plakt aan de buitenkant tegen haar raam. Precies op de plek waar ze zich bevindt staat een rood kruis. De volgende ochtend is Lisbeth Lind vermoord....

Wat volgt is een zoektocht naar de moordenaar, en wanneer ook de ex man van Lisbeth een kaart ontvangt dringt de tijd.

Door het verspringen van de POV is het snel duidelijk in welke richting je de moordenaar moet zoeken, hierdoor is de thriller ook niet heel spannend te noemen, maar er zit wel veel mysterie in verwerkt. Ik had al snel een idee wie de moordenaar was, en ik zat in de goede richting. Maar toch heeft het plot me nog verrast! En het einde doet vermoeden dat dit geen losstaande thriller blijft maar dat dit wel eens een reeks kan worden!

Ik kijk zeker uit naar meer van deze auteur

Meer recensies van Lindsay Blockhuys