Win-win!

Lindsay Blockhuys 21 augustus 2024
Ik gaf mezelf opnieuw een abonnement cadeau bij @kobo_nl, voornamelijk om op vakantie te kunnen lezen. Dat ik daar amper gelezen heb laten we maar buiten beschouwing. De grootste reden voor mijn abonnement was toch wel de win win situatie van @jade_schrijft, want in zag dat Ebook overal passeren en ik was zo benieuwd! Jammer dat mijn kobo nog de zwart wit versie is, want de cover is lekker roze

Effie, stylist bij ikea, net gedumpt. Charlie, net een huis gekocht dat opgeknapt moet worden, net gedumpt. Zet die twee bij elkaar en je krijgt blijkbaar een hilarische feelgood boordevol misverstanden en net-niet situaties. Dat dit een debuut is zou je zeker niet zeggen, het boek leest vlot, heeft fijne personages, een beetje spice en vooral veel vriendschap en liefde.

Af en toe wil je gewoon naar Effie en Charlie roepen en hen zeggen dat ze vooral even met elkaar moet praten. Want door heel het boek rijgen de misverstanden zich aan elkaar. En als je dan ook elkaars gedachten gaat invullen kom je helemaal nergens. Het is dat ik al getrouwd ben, want die Charlie klinkt wel als de ideale man. M&M's en chips op 1 avond, dol op de reeks manifest en super lief....

Ik heb dus zeker geen spijt van mijn hernieuwde abonnement en ben blij dat ik eindelijk dit mooie verhaal gelezen heb!

Meer recensies van Lindsay Blockhuys