Ik hou van alles wat Lis schrijft!

Lindsay Blockhuys 21 augustus 2024
Een nieuwe novelle van @lis1988, dat is echt onweerstaanbaar. Ik moest hem natuurlijk meteen lezen! En dankzij mijn kobo plus abonnement kon dat natuurlijk gewoon!

In dit boek volgen we Madelief en Mees. Madelief heeft een nieuwe auto nodig, de cabrio. En Mees, de irritante beste vriend van haar zus, kent toevallig veel van auto's. Maar wanneer hij op de ochtend van de bezichtiging meteen te laat komt (zomeruur? Winteruur? Vooruit of achteruit?) is de toon gezet en weet Madelief meteen weer waarom ze hem zo irritant vond. Toch blijkt Mees een aantal zeer aantrekkelijke eigenschappen te hebben.

Voeg hier nog aan toe: een rare snuiter als ex, geweldig humor, vlotte dialogen, stomende seks, spicy elementen en het Lis-sausje is klaar! Wat je krijgt is een ontspannende, zomerse novelle! Het boek leest super vlot, moest het nou echt zo kort zijn?

Ik denk dat ik hou van alles wat deze vrouw schrijft. Zelfs haar dankwoord zit vol humor. Ik denk serieus dat ze nog in staat is om mij te laten lachen met haar winkellijstje!

Meer recensies van Lindsay Blockhuys