De Kauffmann-vrouwen fixten het weer

Lineke Marseille 19 september 2024
In deze editie zijn het overigens niet alleen Kat (mijn favo personage) en tweelingzus Lisa die de Ajax-opdracht om matchfixing te onderzoeken, uitvoeren. Ook broer Ruben speelt een belangrijke rol deze keer: hij zoekt zn verdwenen voetbalvriend Lex.
Er was weer veel te beleven in dit Speelveld van de dood, en ik stak ook van alles op. Maar het leukste vind ik in de boeken van Hetty Kleinloog de humor, de vaart in de verschillende verhaallijnen en vooral haar vermogen ons de andere kant van mensen te laten zien. Hun geworstel met het leven en hoe ogenschijnlijk onoplosbare kwesties zich uiteindelijk ontknopen.

Meer recensies van Lineke Marseille