Je bent het waard!

Lisavdb8 29 augustus 2024
⭐️⭐️⭐️

“Hou je hoofd koel en je hart warm, dan staat er een wereld van onbeperkte mogelijkheden op jou te wachten. Je bent het waard!”

Naast thrillers en romans vind ik het soms heerlijk om een non-fictie boek te lezen. Dat is voor mij de enige manier om twee boeken naast elkaar te lezen.

Dit boek is geschreven door Sander Aarts. Hij wordt beschreven als de best getrainde militair van de Nederlandse Special Forces. In het boek wordt je meegenomen door de carrière van Sander. Het wordt al snel duidelijk dat de opleidingen niet voor iedereen zijn weggelegd. Ondanks dat niet alle details gegeven mogen worden, beschrijft het boek goed welke impact zijn baan op zijn leven heeft (ook privé).

Het boek is een opsomming van alle opleidingen en de weg binnen defensie die is afgelegd. Uiteindelijk is Sander gestopt en is hij zijn eigen bedrijf begonnen. Hij probeert de lessen van de Special Forces toe te passen op andere mensen en beroepen. In het boek worden dan ook regelmatig linkjes gemaakt met hoe je bepaalde lessen kunt gebruiken in jouw dagelijks leven of bij jouw baan.

Meer recensies van Lisavdb8