“Soms moet je gewoon even pauzeren, zodat je om je heen kunt kijken en kunt zien wat je hebt.”

Lisavdb8 30 september 2024
Lisa is uit elkaar met haar vriend omdat ze niet wist hoe ze de toekomst voor zich zag. Wil ze kinderen? En hoe staat het ervoor met haar dierenwinkel? Haar ex Jesse heeft ook een dierenwinkel geopend en is haar grootste concurrent. Dit zorgt voor problemen als zij definitief een punt achter haar relatie besluit te zetten.

Om duidelijkheid te krijgen gaat ze wandelen op Texel. Ze komt er al snel achter dat Jesse hetzelfde idee had. Hij doet een voorstel, hij wil drie dingen samen ondernemen om te kijken of er nog muziek in zit.
Het verhaal is leuk in elkaar gezet. Het is een makkelijk verhaal waar je de uitkomst op basis van de flaptekst wel kunt voorspellen. Ik heb helaas niet heel veel affiniteit gevoeld met de hoofdpersonages. De humor van Susan zorgt ervoor dat je echt helemaal in dit boek kan worden meegezogen. Regelmatig zit ik op de bank met een glimlach van oor tot oor. Dat maakt deze serie voor mij echt de moeite waard!

Het boek speelt zich af op Texel en het is leuk om de karakteristieken van het eiland ook terug te zien in het boek. Het maakt me tevens benieuwd naar de volgende delen, dus die ga ik ook zeker lezen!

Meer recensies van Lisavdb8