“Vergeet nooit dat elke ziel een bloem is die bloeit in de natuur”

Lisavdb8 09 september 2024
Kara wilde altijd een opleiding tot bloemiste volgen, maar omdat ze haar vader niet alleen wilde laten bleef ze in het dorp. Ze werkt voor een onaardige baas in de bloemenwinkel. Ook de band met haar moeder en zus is niet goed. Haar moeder is bij hun weggegaan toen Kara jong was en haar zus heeft het dorp verlaten voor de grote stad.

Op een dag komt Kara erachter dat haar vriend Jago vreemd gaat. Ze zet hem uit haar appartement, maar kan daardoor moeilijk rondkomen. Samen met haar vriendin Star maakt Kara een advertentie om haar appartement te verhuren via Airbnb voor extra inkomsten. Dit zorgt ervoor dat ze een paar wijze lessen krijgt van haar gasten. Deze wijze lessen krijgt ze ook van haar opa Harry.

Kara heeft veel gesprekken met haar opa en hij vindt dat Kara haar hart moet volgen. Opa Harry en Kara zorgen ervoor dat haar vader Joe een date heeft. Ik vind de karakters van de vader én opa van Kara heel mooi neergezet. Het zijn echte mannen om van te houden en iedereen in het dorp kent ze omdat ze de veerpont bemannen.

Op een dag krijgt Kara dé mogelijkheid aangereikt om haar dromen na te jagen. Ze neemt een sprong in het diepe en waagt zich aan het grote avontuur. Het is hartverwarmend om te zien hoe Kara opbloeit en als een ander mens terugkomt. En dan is er nog de opbloeiende liefde voor Billie. Zet Kara haar twijfels overboord nu ze weer thuis is?

Ik ben heel erg benieuwd naar deel 2!

Meer recensies van Lisavdb8