De uitnodiging

Loraines_books 07 augustus 2024
Een heerlijke spicy romance met de nodige dosis humor!

Stella is op een bruiloft. Wat niemand weet, is dat Stella er niemand kent, omdat ze eigenlijk helemaal niet bij deze bruiloft hoort te zijn. Ze heeft geen uitnodiging gehad.
Op het feest ontmoet ze de knappe Hudson. Hij vraagt haar ten dans en Stella is meteen helemaal weg van hem. Wanneer haar geheim ontdekt wordt weet Stella niet hoe snel ze weg moet komen van Hudson en het feestje. Ze gaat ervandoor, maar in haar haast laat ze haar telefoon liggen. De vinder van haar telefoon? Hudson…

Tijdens het lezen herken je meteen de levendige schrijfstijl van Vi Keeland. Ze weet humor te combineren met diepgang. Stella en Hudson zijn aan elkaar gewaagd en weten hoe ze elkaar voor het blok moeten zetten. De chemie spat er dan ook al direct vanaf!

De situaties waarin Stella verzeild raakt zijn weer heerlijk awkward. Dit geeft het verhaal de nodige dosis humor, maar zo leer je ook Stella beter kennen. Je krijgt een kijkje in haar achtergrond en de reden waarom ze bepaalde keuzes maakt.

Tegenover deze momenten vol humor wordt ook de diepgang opgezocht. Familieperikelen, vriendschappen en relaties uit het verleden komen aan bod. Deze worden gedetailleerd uitgewerkt, zodat je ook de redenering van Stella en Hudson kunt begrijpen.

Natuurlijk weet Vi Keeland ook de chemie tussen Stella en Hudson weer geweldig in kaart te brengen. De spice is hot en de passie is meer dan aanwezig.

Hoewel het verhaal een tikkeltje voorspelbaar is, is het heerlijk om het pad van Stella en Hudson te volgen. Je maakt hun reacties van dichtbij mee en leeft met ze mee.

‘De uitnodiging’ is een vlot boek dat je zo uit hebt. Eenmaal begonnen met lezen word je zo in het verhaal van Stella en Hudson gezogen dat je niet kunt stoppen met lezen.

‘De uitnodiging’ krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Love Books

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books