De vrouwelijke aartsengelen.

Loraines_books 13 augustus 2024
Een interessant boek vol prachtige kunstwerken.

Sinds 11-11-11 is voor iedereen die daar klaar voor is, de helende aanwezigheid van de zeventien archeiai voelbaar op aarde. De vrouwelijke aartsengelen, de archeiai, zijn hier om je te helpen je engelenkracht te gebruiken en je eigen hemel op aarde te creëren. Maak je klaar om je diepste krachten aan te spreken en om je energie te laten versmelten met die van de zeventien vrouwelijke aartsengelen. Samen gaan we op weg naar een Nieuwe Wereld!

Zelf heb ik mij nooit echt verdiept in engelen en alles wat daarmee te maken heeft. Doordat Calista je eerst een korte inleiding geeft in de wereld van engelen, kun je het boek als leek ook prima volgen.

Elk hoofdstuk begint met een afbeelding, zoals op de foto’s te zien. Deze afbeeldingen zijn kunstwerken op zich. Ze zijn prachtig en gedetailleerd. De auteur refereert in elk hoofdstuk ook meermaals naar de afbeelding waarmee begonnen wordt. Zo worden de afbeeldingen ook echt onderdeel van het boek.

Calista bespreekt haar eigen ervaringen en geeft je daarna opdrachten mee die je kunt uitvoeren zodat je het ook zelf kunt ervaren. De oefeningen zijn zeer divers, maar allemaal op een laagdrempelige manier uit te voeren. In het boek voeren de oefeningen wel de boventoon. Soms miste ik de verdiepende informatie over het doel van de oefeningen.

Zoals de auteur ook zelf aanraad is het raadzaam om een schriftje bij te houden waarin je de resultaten van je oefeningen beschrijft. Het is een interactief boek, waar je steeds voort borduurt op de resultaten van je eerdere oefeningen. Daarmee wordt het boek ook een geheel.

Sommige uitspraken van Calista vond ik wat riskant. Zeker de uitspraken die worden gedaan betreffende het genezen van ziektes.

‘De vrouwelijke aartsengelen’ is een mooi boek dat veel gedetailleerde informatie geeft.

Het boek krijgt van mij ***,5!

Bedankt voor het recensie-exemplaar AnkhHermes.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books