Eén avond!

Loraines_books 28 augustus 2024
Zelfs in de zomer is dit verhaal in kerstsferen een heerlijk boek om te lezen.

Om op het grootste feest van de laatste dag van het jaar binnen te komen, heb je een partner nodig. Laat dat nou net iets zijn wat Emily niet heeft. Maar als het aan haar ligt, blijft ze liever thuis. Toch laat ze zich overhalen door haar broer om voor één avond de fake date van zijn vriend te zijn. Of dat heel verstandig is…

Sheila Devaro heeft een heerlijke schrijfstijl. Ze neemt je direct mee in het verhaal. Door haar beeldende manier van schrijven zie je ook hoe de verhaallijn zich ontwikkeld.

Door ook nog eens twee heerlijke tropes, brothers best friend en fake dating, te koppelen is het een verhaal waar de passie vanaf spat. Emily en Ryder hebben een hele fijne chemie. Naast de spice is er ook ruimte voor kwetsbaarheid. Deze afwisseling vond ik heel prettig tijdens het lezen. Je krijgt hierdoor het gevoel dat je Emily en Ryder steeds beter leert kennen.

Sommige momenten voelde iets overhaast. Nu is dit niet heel onlogisch aangezien het om een novelle gaat. Zelf had ik graag meer gelezen over de achtergrond van Emily en Ryder en hun familiedynamiek. Hier was nu maar kort de ruimte voor.

‘Eén avond’ lees je in een ruk uit. Hoewel het boek zich rond de feestdagen afspeelt, kun je het boek ook prima buiten deze tijd lezen. De romantiek, spice en passie maken het een boek dat je op elk moment kunt openslaan.

Ik heb genoten van het verhaal en kijk al uit naar het volgende werk van Sheila Devaro! Stiekem hoop ik dat we Max, de broer van Emily, nog eens terug gaan zien met een eigen verhaal.

‘Eén avond’ krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar MHbooks.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books