Meedogenloze erfgenaam!

Loraines_books 20 augustus 2024
Weer een vlotte maffia romance van Aidée Jaimes!

Mijn vader waarschuwde me om niet verliefd te worden. Maar als ik Noah ontmoet stort ik me halsoverkop in dat risico. Ik had de duisternis in zijn donkere ogen moeten zien. In plaats daarvan stap ik voorbij het punt waarop ik niet meer terug kan, me er totaal niet van bewust dat elke kus, me een stap dichter bij het ultieme verraad brengt. Want Noah is niet de charmante man die ik dacht dat hij was. Hij is een meedogenloze huurmoordenaar die werkt voor de Gianni familie op een missie van wraak tegen mijn vader... en ik ben het doelwit.

Net als bij het vorige deel in ‘De Zeven Dodelijke Sinacores’ serie zat ik ook nu weer direct in het verhaal. Omdat je eerst een blik werpt op het leven van de personages en hun achtergrond, krijg je voldoende context voor het verhaal. Het is dan ook heel fijn dat het verhaal vanuit zowel het perspectief van Emily als van Noah wordt beschreven. Zo krijg je een kijkje in beide levens.

De verhaallijn is geweldig spannend. Dit is dan ook de reden dat je door het boek heen vliegt. Elk hoofdstuk heeft zijn eigen wending en brengt je een stapje dichterbij nieuwe informatie. Met elk beetje informatie probeer je een plaatje te vormen, maar Aidée Jaimes weet je alsnog te verrassen met diverse plotwendingen.

Vooral de spice ontbreekt niet in het verhaal. De chemie tussen Emily en Noah is hot. Voor mijn gevoel bleef het allemaal wel bij lust. De liefde kwam niet altijd op je over. Het leek vooral om passie te draaien. Zo voelde je niet altijd de connectie tussen Emily en Noah. Het bleef allemaal wat oppervlakkig.

Door het einde ben ik toch wel heel benieuwd geworden naar het volgende deel in de serie. De verhaallijn die als rode draad door de serie heen loopt heeft mijn interesse gewekt en ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat aflopen.

Ik kijk al uit naar de rest van de serie!

‘Meedogenloze erfgenaam’ krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Sisterspressnl.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books