Mind Magic

Loraines_books 24 oktober 2024
Een praktisch boek over manifesteren.

Synopsis:
Manifestatie wordt vaak gezien als materialistische pseudowetenschap. Maar neuroloog Dr. James Doty laat zien dat manifestatie de sleutel is voor een vriendelijkere en betere wereld.
Doty leert ons in dit boek verschillende technieken: aandacht, meditatie, visualisatie en compassie. Met deze ‘Mind Magic’ krijgen we helderheid en verwezenlijken we onze dromen.
Waar eerdere boeken over manifestatie zich vooral richten op uiterlijk succes en individueel voordeel, roept Mind Magic op om manifestatie deel te integreren als een diepgaande oplossing voor hedendaagse uitdagingen.

Recensie:
James Doty heeft een toegankelijke en heldere schrijfstijl. Door middel van voorbeelden brengt hij de kennis op je over. Hij staat stil bij alle elementen van manifesteren en laat je kennis maken met het thema. Dit alles wordt op een rustig tempo gedaan zodat je ook echt feeling bij het onderwerp kunt krijgen.

Door een chronologische opbouw, dat zich elk hoofdstuk steeds meer uitbreid kun je kennis tot je nemen en blijft de opgedane kennis ook plakken. Elk hoofdstuk leer je een beetje meer en kun je de verbinding zien tussen de hoofdstukken.

‘Mind Magic’ is een praktisch boek. Hiermee onderscheidt het zich ook meteen. Voor mij was manifesteren eerst een heel subjectief onderwerp waar ik bijna niets over wist. Ook dacht ik dat het wat zweverig was, maar James Doty heeft mij het complete tegendeel bewezen.
Aan de hand van oefeningen ga je zelf aan de slag met manifesteren. De oefeningen zijn uitgebreid en stapsgewijs uitgelegd. Hiermee zijn ze laagdrempelig en raak je ook gemotiveerd om ze uit te voeren.

Door de lezer een overzichtelijk stappenplan aan te bieden om te beginnen met manifesteren motiveer je de lezer ook om aan de slag te gaan met de opgedane kennis.

‘Mind Magic’ is een zeer interessant boek waarin er op laagdrempelige en begrijpbare wijze wordt stilgestaan bij het manifesteren.

Het boek krijgt van mij ****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Lev Uitgevers.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books