Pucked up love

Loraines_books 03 oktober 2024
Een vlotte romance, waar de diepgang soms wel een beetje ontbreekt.

Hailey wil meer weten over D/s relaties en plaatst een advertentie in de rubriek 'Love wanted'. Onder de alias Curious Cat is ze op zoek naar iemand die haar meer kan leren over de D/s wereld.
Will, steraanvaller bij de Badgers, ziet deze advertentie voorbijkomen en moet er gewoon op reageren. Na een paar mails heen en weer lijkt er een klik te zijn en spreken ze af. Will hoopt eindelijk over zijn ex-vriendin heen te komen.
Alleen blijkt het niet zo handig dat ze alleen onder een alias contact met elkaar hebben gehad, want zodra ze elkaar in real life zien komen ze elkaar wel heel bekend voor.

De verhaallijn is heerlijk en vol humor. Het is ook heel leuk dat in dit verhaal de koppels uit de vorige delen terugkomen. Zo vind je als lezer een rode draad in het verhaal.

Will en Hailey hebben een leuke dynamiek. Hun dynamiek draait in het boek wel vaak rond de D/s relatie. De spice is dan ook meer dan vertegenwoordigd en heerlijk hot. Wel is het zo dat de rest van het verhaal hierdoor ondergesneeuwd wordt. Het draait vooral om de erotiek.

Vooral van Hailey had ik graag meer geweten. Haar emoties zijn niet altijd heel duidelijk. Ook als zij in een intern conflict zit, heb je niet het gevoel dat je alles weet. Ze laat niet het achterste van haar tong zien. Ze is dan ook lastig te doorgronden. Will heeft aan de andere kant zijn hart op de tong. Dat maakt hem ook een heel leuk personage.

Je vliegt door het verhaal heen als je aan het lezen bent. Lili Valente heeft een vlotte schrijfstijl en houdt je aandacht vast. Gebeurtenissen volgen elkaar snel op en door de plotwendingen heb je het boek zo uit.

'Pucked up love' krijgt van mij ***.

Bedankt voor het recensie-exemplaar Sisterspressnl.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books