Scarlet

Loraines_books 14 oktober 2024
Weer een spannende darkromance van A.C. Kramer.

Killian is ingehuurd om de op de vlucht geslagen bruid van een beroemde politicus op te sporen. Een makkelijke klus zou je denken, maar Amara is veel sterker en slimmer dan Killian dacht. Killian heeft maar één regel, val nooit voor je doelwit. Zodra hij Amara ontmoet blijkt het moeilijker dan gedacht om zich aan deze regel te houden. Ook Amara leeft volgens één regel, namelijk vertrouw niemand. Maar als ze uit de penibele situatie wilt komen waar ze op het moment in zit zal ze Killian moeten vertrouwen.

Ook nu weet A.C. Kramer weer meteen mijn aandacht te vangen. De personages zijn interessant en hebben een mysterieuze sfeer om zich heen hangen. Je wordt als lezer geïntrigeerd en wilt meer weten over de personages.

De verhaallijn is niet mals, en worden meerdere zware onderwerpen aangehaald. Vooral de kijk die de personages hierop hebben geven het verhaal diepgang. Amara is een sterk personage dat genoeg heeft meegemaakt. Je krijgt een kijkje in haar leven en de horror die zij heeft meegemaakt.
Killian is een personage van hele andere orde. Een echte alpha male, maar wel met een klein hartje. Deze combinatie, maakt dat je hem vreest, maar ook van hem gaat houden.

Aan passie en chemie geen gebrek in het boek. Amara en Killian zijn aan elkaar gewaagd en halen het beste in elkaar naar boven. De spice in het verhaal is heerlijk hot.

Het verhaal is dynamisch en de wendingen vliegen je om de oren. Vooral richting het einde volgende gebeurtenissen zich in recordtempo op. Soms iets te snel, want je ziet niet altijd de aanloop. Het is wat abrupt, waardoor de diepgang op deze momenten ontbreekt.

Het einde laat ruimte voor speculatie. Ik kijk al uit naar de rest van de boeken in deze serie.

‘Scarlet’ krijgt van mij ***,5!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Sisterspress.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books