Voor de fans!

Loraines_books 25 juli 2024
‘Voor de fans’ is GE-WEL-DIG!!

Kyran is een rijke, populaire footballspeler. Als zijn vader opnieuw trouwt krijgt hij een nieuwe stiefbroef. Avi is het compleet tegenovergestelde van Kyran. Avi is een dromer en kunstenaar. Niet zo heel vreemd dus dat ze niet met elkaar kunnen opschieten. Een abrupte tegenslag dwingt ze in een lastige positie. Daarvoor is het belangrijk dat ze elkaar niet haten. Ze doen alles voor de fans. Alleen voor de fans…

In het begin moest ik even in het verhaal komen. De auteur neemt de tijd om de context te schetsen. Ze stelt Kyran en Avi uitgebreid aan je voor. Ook hun verschillende levens wordt in kaart gebracht.

Als de chemie eenmaal in het boek komt kijken is stoppen met lezen onmogelijk! De passie tussen Kyran en Avi spat van de pagina’s af! Dat kan natuurlijk ook niet anders bij een stiefbroer m/m romance met enemies to lover vibes. Stuk voor stuk heeft Nyla K. deze tropes tot in de puntjes uitgewerkt.

Het verhaal zit bomvol spice, en de spice is hot!! Dit had makkelijk eentonig kunnen worden, maar dat is bij ‘Voor de fans’ absoluut niet het geval. Naast de spice is er ruimte voor kwetsbaarheid. Twijfel over je geaardheid, onzekerheid en verwarrende gevoelens, ook daar maakt Nyla K. ruimte voor in haar verhaal. Tijdens de dialogen tussen Avi en Kyran leer je ze heel goed kennen.

‘Voor de fans’ is het complete plaatje. Je wordt verliefd op de personages, leeft met ze mee en wordt hun grootste supporter. Kyran en Avi hebben een speciaal plekje in mijn hart. Dit is zo’n boek dat je gewoon in je boekenkast moet hebben staan. Hij is zo goed. Ik ben fan!

Hopelijk komen er nog meer boeken van Nyla K., want ze heeft me heel nieuwsgierig gemaakt naar de teamleden van Kyran en de vrienden van Avi.

‘Voor de fans’ krijgt van mij *****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar MH Books.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books