Vrijspel

Loraines_books 18 september 2024
‘Vrijspel’ is een erotische thriller waarvan de vonken afspatten!

Olivia lijkt het perfecte leven te leiden, maar haar leven is verre van perfect. Haar boekverkopen dalen, haar inspiratie is opgedroogd, en haar relatie met Stijn is kil en afstandelijk geworden. In een wanhopige zoektocht naar inspiratie grijpt Olivia alles aan wat haar pad kruist. Wanneer een duistere onbekende haar wereld binnendringt, bekruipt haar een gevoel van angst. Tegelijkertijd ontketent hij creativiteit en een sluimerend verlangen in haar.

Anna Karolina Caban weet hoe ze erotische scenes moet schrijven! De vonken vlogen er vanaf. Het verhaal is hot en zit vol passie en chemie.

Vanaf pagina één is de erotische lading in het boek duidelijk aanwezig. Echter ligt er zo veel focus op de erotiek dat de rest een beetje als een bijzaak aanvoelt. Buiten de seksuele voorkeuren van de personages leer je ze niet heel goed kennen. Dit is een gemiste kans, want juist de kleine kijkjes die wij in het verleden van de personages krijgen zijn zo interessant. Olivia en Gabriel zijn omringt door een mysterieuze sfeer. Je wilt meer over hun en hun motieven weten.

Door de verschillende perspectieven blijf je geboeid. Je krijgt steeds stukjes informatie die je helpen het grotere plaatje in kaart te brengen. De intriges, geheimen en spanning houden je geïnteresseerd.

Richting het einde van het verhaal kreeg het thriller element een grotere rol. Vanaf dat moment vloog ik door het verhaal heen. Ik zat op het puntje van mijn stoel en moest weten hoe het af ging lopen. Op dat moment lag er ook een grotere focus op de karakters en persoonlijkheden van Olivia en Gabriel. Door deze hoofdstukken heb ik toch het gevoel gekregen ze een beetje te leren kennen. Hopelijk leren we ze in volgende delen nog beter kennen.

Het einde smaakt naar meer en ik hoop dan ook zeker dat we snel mogen genieten van een vervolg. Ik ga hem zeker lezen, al hoop ik wel dat de verhouding tussen erotiek en thriller meer evenredig is.

‘Vrijspel’ krijgt van mij ***!

Bedankt dat ik mocht meedoen aan de blogtour Anna Karolina Caban.

NB: Dit boek heb ik ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books