Veilige poëtische wereld vol kinderfantasie

05 juni 2023
Zoet poëtisch kinderboek met korte verhaaltjes die je voor 't slapen gaan kunt vertellen asn kind in kleuterleeftijd of onderbouw basisschool. Over een meisje van 5 met een levendige fantasie.

In elk verhaaltje wordt een dag beschreven uit haar leven. Zoals in Knofje of Jip en Janneke. Fijn dat de verhaaltjes zo zoetgevooisd zijn, ik vond de troetelnaampjes voor Nadia iets over the top maar wel zeker een magische aanrader.

Het lezen brengt je terug naar de tijd van jonge moeder en de geborgenheid en veilige wereld die je daarbij wenst voor je kind en roept de intimiteit van het voorlezen aan een kleuter op.

Meer recensies van