Goede start van een nieuwe serie

lottevanderpaelt 13 maart 2023
'De Hollander' is een boek dat ik misschien niet zo snel zelf zou uitgekozen hebben, maar ik ben blij dat ik het gelezen heb. Het hoofdpersonage is op zijn eigen manier charmant en ik vond het leuk om over hem te lezen. Ik ben zeker van plan om het volgende boek in de reeks ook eens vast te nemen. Ook de andere personages vond ik leuk om over te lezen en waren herkenbaar en werkelijk. De schrijfstijl is niet uitzonderlijk, maar het boek is vlot geschreven waardoor het lezen snel gaat. Het is voor mij ook net de goede lengte: er is geen overbodige info, maar er zijn ook geen punten die ik dieper uitgewerkt had willen zien.

Meer recensies van lottevanderpaelt