Vol met knotsgekke humor!

Wij keken allemaal enorm uit naar dit nieuwe deel en konden haast niet wachten om er in te beginnen.

Deze nieuwe Bunnie vs Monkie van Jamie Smart knalt weer van de megagrappige situaties, een heleboel onzin en briljante humor. Ja je moet ervan houden, maar wij zijn er helemaal gek op! Dit vijfde deel in de serie werd weer vol enthousiasme ontvangen. Ook was iedereen benieuwd wie er deze keer nagetekend kon worden. (de uitleg vind je altijd achterin het boek)

Bunnie vs Monkie en de terugkeer van de lijpe das.
Welkom in het bos, waar een nieuwe schurk de boel heeft overgenomen. De strijd die al tijden lang loopt tussen Bunnie en Monkie gaat gewoon verder, maar deze keer maken we ook kennis met de Lijpe Das! Hij wil het bos over te nemen, koste wat kost en heeft vervelende plannen. Bunnie en Monkie zullen moeten samenwerken om het op te nemen tegen de Lijpe Das, gaat dat ze lukken?

‘Je hebt ons zo lang in je cocon-o-tron opgesloten dat we wakker zijn geworden in een ander seizoen.’

Ook in dit boek doorlopen we de seizoenen en volgen korte verhalen zich op die samen een groot verhaal vormen. De kleurrijke illustraties knallen van de pagina’s en het is dan ook een feestje om deze strips te lezen . Ook dit boek staat weer vol met geweldige grappen, ontploffingen en de teksten hebben verschillende kleuren, groottes en lettertypen waardoor je lekker wegleest. En ook deze keer zul je met een flinke vaart door het verhaal heen gaan en vast en zeker veel moeten lachen.
Zal het Bunnie en Monkie lukken de Lijpe Das te verslaan?

Bunnie vs Monkie is een spetterende graphic novel vol met humor. Hoe krijg je het bedacht?

Uiteraard vinden we ook nu weer achterin het boek een gave tekenles en deze keer mogen we De lijpe das tekenen maar ook Monkie en Stinkie! Superleuk.

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke