Heerijke highclass romance...

Dit heerlijke verhaal speelt zich af in New York en de ene hoofdpersoon houdt enorm van deze stad en de andere hoofdpersoon zou het liefst deze stad ontvluchten.

‘Onze broer en zus zijn gestorven omdat ze van elkaar hielden. Nu zijn wij voorbestemd om elkaar te haten. Maar wat als dat onmogelijk is?’

Deze highclass romance heeft wat mij betreft alles. Interessante hoofdpersonages met een verleden wat hen samenbrengt. Liefde, haat, spanning en intrige, ik hou er van! De trope van Forbidden love ligt me wel heb ik gemerkt, en deze is dan door de schrijfster ook zeer goed uit gewerkt.

Na het overlijden van haar zus Valerie verbleef Helena een tijd lang niet thuis en toen ze eindelijk terugkeerde in New York voelde ze zich goed. Niet alleen omdat ze dol was op deze stad, maar ze was er van overtuigd hier te kunnen achterhalen wat er de nacht van de dood van haar zus gebeurd was. Want niet alleen haar zus was gestorven, maar ook de vriend van haar zus, Adam. Zijn familie is er van overtuigd dat het Valeries schuld is, en Helena wil maar al te graag bewijzen dat dat niet zo is.

Helena komt uit de Weston familie, een welgestelde familie in de upperclass van New York. En dat is voelbaar vanaf het begin. Helena kan niet zomaar alles doen wat ze wil, ze heeft een naam hoog te houden. Een naam die sinds het overlijden van haar zus een flinke deuk heeft opgelopen.

Tijdens haar zoektocht naar de waarheid ontmoet ze Jessiah, de broer van Adam. Ze heeft een gruwelijke hekel aan hem, tenminste dat zou ze moeten hebben. Maar wat als haar lichaam haar iets anders verteld?

Dit verhaal is zo sterk opgebouwd en de spanning is continu aanwezig. De chemie tussen Jessiah en Helena is voelbaar en het aantrekken en afstoten maakt dat je als lezer er net zo goed als de twee hoofdpersonen naar verlangt dat deze twee samen komen. De sfeer en de schrijfstijl passen zo goed bij het verhaal, wat bijna voelt als een serie die je wil bingewatchen. En dus baalde ik dat dit eerste boek eindigt met een enorme cliffhanger, die me alleen maar doet verlangen naar deel 2! Love it!!

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke