een plot om van te griezelen!

Lovingbooksnl 12 februari 2021
Alleen de omslag is al creepy.. het verhaal... pffff.. de spanning bouwt langzaam op. In het begin moest ik wel even mijn best doen om de concentratie vast te houden. Veel personages die je leert kennen en de relatieproblemen leiden een beetje af van het verhaal in de tbs-kliniek. Toch is het wel nodig om later in het boek de spanning echt erin te brengen.

Je volgt Sanne die een nieuwe baan aanneemt. Haar vriend Brandon staat hier niet om te springen. Toch maakt Sanne een keus voor haarzelf. Gaandeweg het verhaal ontpopt Sanne zich steeds meer in een sterke en zelfredzame vrouw. Ze durft zich uit te spreken en durft de problemen binnen de kliniek bespreekbaar te maken. Na de relatiebreuk met Brandon neemt het verhaal echt toe in spanning. Zowel thuis als in de kliniek voelt ze zich niet op haar gemak. En later in het verhaal blijkt waarom.
Wanneer Sanne zelf alle puzzelstukjes heeft gelegd en weet wie schuldig is aan een misdrijf in de kliniek, is ze zelf in gevaar. De dader... is de grote plottwist die je tot bijna het eind niet ziet aankomen. Je wordt flink op het verkeerde been gezet!

Heb het echt met plezier gelezen en vond het plot verrassend. Had het niet zien aankomen. Echt een aanrader
Machtsspelletjes, geweld, intimidatie. Hoe houdt Sanne zich staande in deze gestoorde omgeving?

Na haar artsenexamen neemt Danne Molenaar een baan aan in een tbs-kliniek. Met een aantal collega’s kan ze goed opschieten, maar anderen zijn nauwelijks te onderscheiden van de patiënten.
Machtsspelletjes en intimidatie zijn aan de orde van de dag. Als Sanne in een gevaarlijke situatie belandt met een zedendelinquent, wil ze het liefst vertrekken. Maar ze heeft intussen iets ontdekt wat de weg terug onmogelijk maakt...

Meer recensies van Lovingbooksnl