Gaat onder je huid zitten!!

Lovingbooksnl 25 maart 2021
Vijf vrienden
Een huis
Een horrorvakantie
Wat een geweldig debuut is dit van Tamara Arts
Helemaal mijn genre.

De spanningsopbouw is perfect, als je eenmaal aan het lezen bent dan kun je niet meer stoppen en moet je weten wat er verder gaat gebeuren. Je switcht regelmatig tussen de vijf vrienden. Hierdoor kom je steeds meer te weten over hun denkwijze rondom het horrorhuis maar ook over elkaar.

Ik was blij dat ik het boek bij daglicht heb gelezen want de creepy elementen gaan onder je huid zitten.

Er zaten veel verrassingen in die ik niet aan zag komen. Ook was de vriendschap duidelijk voelbaar. Het einde was een kippenvel moment...

Ik heb er van genoten! Kan hem alleen maar aanraden.
In het duister kan niemand je horen gillen.

Vijf vrienden brengen hun zomervakantie door in de Ardennen, waar een van hen een huis heeft geërfd.
Zodra ze arriveren, loopt niets zoals gepland.

Een storm dwingt hen om binnen te blijven. Steeds meer onverklaarbare, lugubere gebeurtenissen doen zich voor. Bovendien dreigt hun vriendschap door overspel uiteen te vallen.

Ze voelen zich niet meer veilig, want zijn ze wel de enigen in het huis? Langzaam ontrafelt zich een duister geheim.

Meer recensies van Lovingbooksnl