om je vingers bij af te likken!

Lovingbooksnl 19 augustus 2021
Ik heb meerdere recensies gelezen en kan me in geen van de negatieve uitlatingen vinden.

Het boek staat los van de corona pandemie maar heeft flinke raakvlakken. Dit maakt dat je je makkelijk in de hoofdpersonen kunt verplaatsen. De schrijver heeft ook goed onderzoek gedaan over pandemieën, moordzaken en pathologie.

Het boek begint wat taai en saai maar uiteindelijk wordt je in het verhaal gezogen en wordt het een pageturner. De moord en de pandemie zijn met elkaar verbonden en hoe verder je leest, hoe meer je nekharen overeind gaan staan. Geld is macht en geld laat je rare dingen doen. De schrijver legt de nadruk op de moord en niet op Jack zijn gezin en scheiding. Zijn zoon overlijdt door het virus en hij houdt vast aan het enige dat hem overeind houdt: zijn werk. Hij moet en zal ervoor zorgen dat de moordenaar van het meisje gevonden wordt. Wanneer de waarheid boven tafel komt moet MacNeil alles op alles zetten om de moordenaar tegen te houden. Dit gaat niet zonder de nodige tegenslagen. Het boek eindigt met de verkondiging dat Jack zijn keel rauw begint te voelen.. helaas is hij ook door het virus te pakken genomen.

Ik heb van het verhaal genoten. Corona heeft er zeker voor gezorgd dat ik me beter in het verhaal kon inleven. Van mij krijgt hij dan ook 5 sterren.

Meer recensies van Lovingbooksnl