verliefd

Lovingbooksnl 09 februari 2021
Ik ben verliefd!! niet alleen op Daemen maar op het hele verhaal.
Katy is een boekenblogger en daardoor had ik meteen een klik met het karakter. Ook is het fascinerend hoe zij en Daemon om elkaar heen blijven draaien in een haat/liefdes relatie.

De spanning bouwt langzaam op. En de moed die Katy laat zien is een kenmerk voor ware liefde. Ook al geven zij en Daemon geen centimeter toe. Je moet echt het volgende deel lezen om er achter te komen of ze nu daadwerkelijk een relatie krijgen.

Het verhaal heeft raakvlakken met de Twilight Saga, toch staat het verhaal op zich. Ik kan me dan ook niet vinden in de negatieve recensies die ik ben tegen gekomen. Ook ik ben groot fan van Twilight, en zie ook wat overeenkomsten, toch is het een compleet ander verhaal.. en ik denk als je een verhaal vasthoud en dan een ander verhaal leest, je altijd wel overeenkomsten kunt vinden.. ik ben in ieder geval enthousiast! Ga dan ook zeker de andere 5 delen bestellen.
Wil te graag weten hoe het verder gaat met Katy en Daemon.
Zij zijn anders dan wij
Wanneer Katy uit het zonnige Florida naar het grauwe West Virginia moet verhuizen, is ze verre van enthousiast. In het kleine dorp heeft ze niet eens internet, wat voor deze die-hard boekenblogger dramatisch is. Ze besluit bij haar buren aan te bellen en leert de adembenemende, maar zeer onvriendelijke Daemon Black kennen. Wat Katy niet weet, is dat deze jongen, die ze vanaf dit moment volledig probeert te mijden,haar lot een totaal andere wending zal geven.

Meer recensies van Lovingbooksnl