2001-2015

Ik mocht het boek van Truusje van Zanten, Achter mijn voordeur, lezen.

Dit boek verhaalt haar leven tussen 2001 tot 2015.

We leven mee met alles wat Truusje al die jaren overkomt: het geluk, het familiale geweld, het onbegrip.
Vechten voor een beter leven voor je kinderen, het gezag hebben over hen, alles goed doen en het kwade verdrijven.
Jaren stond Truusje er alleen voor, de buurt zag maar greep niet in. En wanneer ze eindelijk het zeil kan draaien, leert ze langzaam aan terug gelukkig worden.
Een boek waar je mee huilt met het onrecht, waar je mee lacht, een waar verhaal.

Truusje verhult niks, ze vertelt waarheidsgetrouw hoe ze zich door het leven slaat.
Door de gemakkelijke schrijfstijl ben je zo door het boek heen.

Bedankt voor de lessen die je aanreikte. Er is een vervolgverhaal. Natuurlijk ga ik dit ook lezen.

Meer recensies van lydia frooninckx