Perfect voorleesboek

maaike-de-vries 27 juli 2024
De toch niet zo eenzame tocht van Torre - Annekarijn Overduin
Een verrassend boek! Veel gepromoot op Instagram en ik kende de titel al van jaren geleden, maar nu is het boek opnieuw uitgegeven met nieuwe illustraties van Sophie Pluim en heb ik het eindelijk gelezen! Torre is een wat verlegen jongen die niet voor zijn vriend durft op te komen als die gepest wordt. Hij voelt zich daar schuldig over. Hij zou met deze vriend op vakantie gaan, maar dat gaat nu niet meer door. In plaats daarvan logeert Torre nu bij zijn oom Fons. Eerst leek dat verschrikkelijk, want oom Fons is een gekke man die midden in het bos in een chaotisch huis woont. Maar stiekem is het een fantastische plek. Torre beleeft er spannende avonturen. En hij ontmoet de vreemdste wezens… maar: bestaan die wel echt?
Dit boek lijkt me een feest om voor te lezen! Je kunt helemaal los gaan met gekke stemmetjes en de fantasienamen zorgen gegarandeerd voor veel hilariteit. Een heerlijk boek voor 8+, zelf lezen vanaf 9 jaar.

Meer recensies van maaike-de-vries