Respect voor de openheid van de auteur: het boek is een aanrader voor iedereen die meer wil weten over het accepteren van en leven met...

MaartjeJ 26 mei 2024
In een dapper en eerlijk boek neemt Flora je mee in haar leven. Een leven waarin zij volop actief is en midden in het leven staat. Een leven waarin ze gaandeweg ontdekt te leven met een bipolaire stoornis en psychose gevoelig te zijn.

Ze neemt je mee in haar ervaringen en beschrijft hier uitgebreid en openhartig over. Zo krijg je als lezer een inkijkje in het leven van Floor. Ze maakt hiermee lastig bespreekbare onderwerpen bereikbaar en en maakt dat je je een klein beetje in kunt leven in het leven met een stoornis.

Zelf vind ik het altijd een beetje lastig om persoonlijke verhalen met sterren aan te duiden. Alsof ik hier überhaupt een mening over mag hebben. Niets dan respect voor deze schrijfster die lastige onderwerpen bespreekbaar en normaal maakt en dat verdient 5 sterren!

Meer recensies van MaartjeJ