Iedere deur is elke deur

MaartjeJ 25 juli 2024
In de verschillende recensies kun je op Hebban al lezen over de magische verhaallijn. Laat ik me richten op de leeservaring.

Het boek is geschreven in een vlotte en prettig leesbare schrijfstijl. Al in de eerste bladzijden weet het verhaal je aandacht te pakken om deze vervolgens vast te houden.

De schrijver neemt je als lezer zorgvuldig mee in het verhaal en bouwt het zo op dat je de verhaallijnen goed kunt volgen. Want iedere deur is elke deur. En net als je als lezer denkt, ik begrijp het concept voegt de schrijver het begrip tijd toe. Om later de stap te maken naar nergens en niets. Fraaie concepten om aan te stippen en je te laten nadenken over krachten en thema's.

Het boek deed me qua sfeer ook wat denken aan in dezelfde periode verschrnen boeken als De Schemertuin en de Verborgen Boekwinkel.

Ik wens je veel leesplezier bij het lezen van dit lekkere boek!

Meer recensies van MaartjeJ