Ze doet het weer......

MaartjeJ 27 mei 2024
Vanaf de eerste zinnen lukt het de schrijfster om mijn aandacht vast te pakken en niet meer los te laten tot aan de laatste bladzijde aan toe. Wie zijn de personen om wie het verhaal draait, zijn ze wie ze lijken te zijn en wat heeft zich eerder afgespeeld in combinatie met hoe gaat het verder? Kortom er gebeurt van alles in het boek waarin ook verschillende thema's langskomen als persoonlijke groei, autonomie, verbinding en eenzaamheid. Alles in een mooie mix bij elkaar gebracht op een wijze die je als lezer nieuwsgierig houdt naar het vervolg , zonder te verdwalen in overdadigheid. Ze is een meester in het schrijven van boeken. Het boek verdient een plekje bij mijn favorieten.

Meer recensies van MaartjeJ