Helemaal in de herfstsfeer!

Manon 02 oktober 2024
Dit boek in herfstsfeertje brengt gelukkig zoveel warmte met zich mee dat ik alleen maar kon genieten van deze heerlijke small town romance! Hier hou ik van!

De lieve Jeanie mag het geweldige Pumpkin Spice Café van haar tante overnemen en dat komt haar heel goed uit. Nadat haar baas gestorven was wilde ze niet meer op kantoor werken en dit is dus een mooie nieuwe start. Al snel voelt ze zich thuis in dit leuke dorpje waar iedereen elkaar lijkt te kennen. En ook zijn de inwoners van Jeanie gecharmeerd en dol op haar koffie. Zelfs Logan is onder de indruk van Jeanie, zij maakt wat in hem los, en dat terwijl hij totaal niet open staat voor een nieuwe vrouw in zijn leven. Maar kunnen deze twee elkaar weerstaan?

Ik kan je alleen maar zeggen; Lees dit boek als je van feelgood houdt. Het pumpkin spice café is de ultieme feelgood voor een heerlijke dag in de herfst waarvan je geniet onder een dekentje met een warm drankje.

Laurie Gilmore neemt ons mee naar het knusse dorpje met daarin het Pumpkin spice café waar iedereen wel van een koffietje wil genieten. De sfeer, de beeldende schrijfstijl en de leukste personages maken dat je dit boek niet weglegt maar verliefd wordt op dit verhaal. De ontwikkeling van de personages is lekker voorspelbaar, maar o wat hou ik van ze. En ook de andere rollen in dit verhaal zijn leuk neergezet. De beste vrienden van Logan, de andere dorpsbewoners, je leert ze allemaal een beetje kennen waardoor je je thuis gaat voelen in dit dorp.

Zeker wanneer je, net als ik, houdt van de Grumpy vs sunshine trope dan is dit boek echt iets voor jou. Een small town romance waarin afstoten en aantrekken centraal staat en waar de spanning tussen de twee hoofdpersonages van de pagina’s spat. Met humor, de nodige spice en vlotte pen weet de auteur ons te trakteren op Feelgood zoals je feelgood hebben wil!

Ik kijk nu al uit naar deel 2, De Cinnamon bun boekwinkel, alleen al die titel zorgt ervoor dat ik dit boek wil lezen!

Meer recensies van Manon