Quinn en Aaron offline

Manon 23 september 2024
Quinn en Aaron hebben een probleem! Internet ligt er uit en net nu Aaron en Quinn een spreekbeurt en een boekbespreking moeten houden. Hoe gaan ze dit nu oplossen? Ze zien er wel een challenge in en beslissen om voor 24 uur met elkaar te wisselen, te doen alsof ze de ander zijn. Maar wanneer hun oma verdwijnt begint de ramp pas echt! Dit moet onderzocht worden, komt dit nog goed?

Dit hilarische verhaal heeft er flink vaart in. In een vriendelijk letterype, waarin types en kleur worden afgewisseld, en met toffe illustraties vlieg je door het verhaal. Deze luxe uitvoering met harde cover en helemaal in fullcolour schreeuwt erom om gelezen te worden. Hier zal iedereen jonge lezer van smullen. En dan de humor en hilarische situaties waarin ze belanden, je moet hier zeker om lachen, soms zelfs hardop.

Op een speelse manier wordt er een leuk avontuur neergezet waarvan de jeugd zal genieten, het is een feestje om dit boek te mogen lezen. En… wij denken dat er een deel twee aan komt, hoe leuk is dat?

Meer recensies van Manon