Amerikaans avontuur!

Manon 23 september 2024
In deze nieuwe feelgood van Manon Borgen mogen we met Sofie op reis naar Amerika en maken we een reis met verrassende wendingen door het zuidoosten van de VS.

Sofie verveelt zich enorm en heeft geen idee wat ze met haar zes weken durende vakantie zal doen. Haar vriendin Anniek heeft een top idee en stuurt haar naar de bruiloft van hun vroegere vriendin uit Louisiana. Impulsief stapt ze zonder plan op het vliegtuig en hoopt op tijd te zijn voor deze bruiloft. Met wat hulp van Dylan, de broer van de bruidegom, is ze net op tijd, maar of haar vriendin Lauren er nou blij mee is dat Sofie er is?

Ook treft ze Clayton daar. De jongen waar ze stiekem verliefd op werd in haar tijd in Louisiana, en de klik lijkt er nog steeds te zijn. Hij nodigt haar uit met zijn band mee op tour te gaan, en aangezien Sofie nog geen plannen had stemt ze enthousiast is. Vind ze hier dan eindelijk haar geluk?

Met veel vaart neemt Manon ons mee op een heerlijke reis naar het heerlijke Amerika en weet het Amerikaanse sfeertje meteen neer te zetten. De bruidegom met een strak wit pak en cowboylaarzen, ik voel de Country sfeer meteen en I love it!

De schrijfstijl van @booksbymanon is beeldend en ik heb dan ook het gevoel dat ik deel uitmaak van het leuke gezelschap op roadtrip. De bijpersonages vervullen allemaal een belangrijke rol in het verhaal en maken de verhaallijn nog interessanter. Het contact wat Sofie nog heeft met Dylan zorgt nog voor wat spanning en laat ons als lezer in nieuwsgierigheid naar welke keuzes Sofie zal maken en hoe dit verhaal zal aflopen.

Manon houdt de vaart er in, en gebeurtenissen volgen elkaar snel op. Sofie is een impulsieve beslisser en daardoor belanden we snel in nieuwe situaties. Van mij had het boek best wat dikker mogen zodat we van sommige situaties langer konden genieten, maar wat heb ik genoten van dit verhaal!

Hou jij wel van een Amerikaans avontuur vol keuzes maken, liefde en vriendschap? Dan is Over je toeren precies wat je zoekt, een heerlijke feelgood om jezelf even lekker in te verliezen!

Meer recensies van Manon