Mustread voor on the beach! Beach read!

Manon 19 september 2024
Deze beach read is perfect voor op vakantie.
Heb je zin om even lekker weg te zwijmelen, en hou je van een heerlijk romantisch verhaal? Dan is dit ook iets voor jou!

January is schrijfster van feelgood romans maar wanneer haar vader overlijdt kan ze niet meer echt genieten van het lezen. Daarbij komt ze totaal niet tot schrijven en heeft ze last van van writer’s block. Ze gaat naar het huis wat ze van haar vader geërfd had om daar hopelijk aan haar boek te kunnen werken. Daar treft ze Gus, die meer met haar gemeen heeft dan ze dacht. Ook hij komt niet tot schrijven en als weddenschap besluiten ze elkaars boek te schrijven. Wie gaat dit lukken en is als eerste klaar?

Ik heb echt enorm genoten van dit verhaal. De leuke personages zijn realistisch neergezet en ik vond de schrijfstijl van Emily Henrey enorm aangenaam. Met vaart, maar ook met af en toe uitgebreide scénes schetst ze ons een origineel verhaal waarbij je als lezer helemaal kunt wegzwijmelen. Met her en der wat clichés leest deze roman echt ontzettend fijn en worden we getrakteerd op echte romance maar ook op humor. Soms lezen we stukken uit de verhalen die geschreven worden en dat vond ik ook erg leuk om te lezen.

Je leest het verhaal vanuit January en dat personages is zeer sterk neergezet. De opbouw van het verhaal is sterk waardoor je meeleeft met January. Wanneer ze Gus ontmoet krijgt het verhaal meet body en ben je nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren. Als je eenmaal in het verhaal zit wil je niet meer stoppen met lezen. Dit boek heeft alles wat een goede feelgood nodig heeft en daarom kun je als lezer even de wereld om je heen vergeten en alleen maar genieten van dit leuke verhaal.

Ik heb er echt enorm van genoten. Een echte mustread voor on the beach!! Beachread dus!

Meer recensies van Manon