Een kerstfeest van hoop!

MargaKater 18 oktober 2024
Een hartverwarmende boodschap vloeit vanaf het papier naar je toe.

Dat ieder mens op een andere manier omgaat met verlies weten we allemaal, maar Ariannna heeft dat op een mooie manier beschreven in haar kerstnovelle ' Kind van hoop'.

Waar de één hunkert naar liefde en een gesprek, trekt de ander zich terug in zichzelf.

Camilla en Jonathan hebben voor de buitenwereld een fantastisch leven, ze zijn namelijk rijk en beroemd!
Maar door een gebeurtenis lijken ze steeds verder bij elkaar af te dwalen, zal hun huwelijk nog te redden zijn?

En hoe kan het dat Freek en Paula zo gelukkig zijn, ondanks dat zij ook een groot verdriet hebben mee gemaakt?

Een hartverwarmende novelle, die mij door de boodschap heen kippenvel bezorgde. De warmte straalt van de bladzijden af. Het is een kerstnovelle, maar de boodschap die Ariannna meegeeft is een boodschap voor iedere dag!

~ Want een Kind is ons geboren, een Zoon is ons gegeven, en de heerschappij rust op Zijn schouder. En men noemt Zijn Naam Wonderlijk, Raadsman, Sterke God, Eeuwige Vader, Vredevorst ~

Meer recensies van MargaKater