Deel twee is ook een genot

Margje_V 24 juli 2024
Dit is deel twee van de tweedelige Life on stage-serie. Beide verhalen spelen zich af in de showbizz. Romantische, maar ook zeker steamy boeken. De boeken zijn afzonderlijk van elkaar te lezen, maar ze horen wel degelijk bij elkaar.

De zanger Flynn Beckham heeft als Bachelor meegespeeld in een reality-tv-serie. Hij werd verliefd en koos een dame die helaas niet verliefd op hem was. Hij blijft een hele knappe vrijgezel maar hij is niet meer op zoek naar liefde. Totdat hij op een avond een hele mooie roodharige dame ziet staan. Helaas heeft Lucky al een vriend. De bekende zanger Dylan Ryder van de band Easy Ryder. Lucky was als tiener al smoorverliefd op Dylan en toen hij haar plotseling zag staan, was ze in de wolken. Maar is ze nu verliefd op de bekende zanger of op Dylan zelf?

Flynn gaat mee op tour om in het voorprogramma van Dylan te zingen. Lucky gaat mee als stemcoach. Flynn en Lucky beginnen voor elkaar te vallen, maar Dylan geeft zijn vriendin niet zomaar op.

Ook deel twee is een genot om te lezen. Vi Keeland heeft een vlotte schrijfstijl, waardoor je lekker door kunt lezen.
De leden van de band zijn stuk voor stuk gezellig en zoals het in het rock leven schijnt te gaan, echte rockers. Ze nemen vrouwen mee naar een hotel of zelfs de tourbus, maken grapjes, pesten elkaar en nemen weleens een drankje te veel.

Flynn is echt een goede kerel. In het eerste deel leek het me al interessant om meer over hem te weten te komen en het viel absoluut niet tegen. We smelten allemaal als mannen schattig met kinderen zijn toch?

“Hij zou zijn hoofd zo tussen je benen steken en tegen je punani zingen als je dat zou willen.”

Een heerlijk beeldende geschreven feelgood, die vol zit met romantiek en humor. Er zou zomaar eens een derde deel van kunnen komen.

Dank aan uitgeverij Love Books voor het recensie-exemplaar.

Deze recensie staat op sannereadsalot.wordpress.com

Meer recensies van Margje_V