Verwachtingen

Maria K 24 april 2023
Dit boek stond op mijn lijst voor december 2022, helaas was mijn lijst iets te lang in december.
De familie White bereid zich voor de kerstbruiloft van de jongste dochter, Rosie. Maggie en Nick, de ouders van de bruid, zijn van plan de bruiloft van hun dochter uitbundig te vieren, maar hebben een geheim: ze staan op het punt om te scheiden.
Ook Rosies oudere zus, Katie, ziet op tegen de bruiloft. Ze is bang dat haar impulsieve, teerhartige zusje een fout maakt en is vastbesloten haar hiervoor te behoeden.
Bruid Rosie houdt van haar verloofde, maar toch twijfelt ze. Hoe vertelt ze alle gasten die speciaal voor de bruiloft zijn gekomen dat ze niet zeker weet of ze wel moet trouwen?
De hele familie White heeft het gevoel dat anderen bepaalde verwachtingen hebben, hierdoor proberen ze steeds zich anders voor te doen en spreken ze niet openlijk over hun gevoelens. Dit zorgt voor redelijk wat grappige verwarring. Een prima roman om ontspannen te lezen in elke maand van het jaar.
Een heerlijke Sarah Morgan

Meer recensies van Maria K