Moorddeal

Marieke Leest 05 oktober 2024
Ik ben fan van de Eddy Flynn-boeken dus de verwachtingen voor dit boek waren hooggespannen! Kan een standalone mij evenveel bekoren als de serie?

In dit verhaal leren Amanda en Wendy elkaar kennen op een bijeenkomst die hen zou kunnen helpen om hun leven weer op te pakken nadat hun leven helemaal in elkaar gestort is door dat de daders die hun gezinnen hebben verscheurd nooit bestraft zijn geweest. Ze koesteren allebei heel veel wraakgevoelens en vatten het plan op elk de andere dader te vermoorden zodat niks hen kan linken aan de moord.

De korte hoofdstukken maken dat dit boek heel snel leest en een echte pageturner is. Er is gedurende het hele verhaal voldoende spanning en het verhaal neemt vaak een onverwachte wending. Maar vooral de onthullingen op het einde van het verhaal had ik niet zien aankomen.

Deze standalone van Steve Cavanagh is echt een aanrader. Het plot zit goed in elkaar, het is spannend en je wordt als lezer zeker verrast. En ik heb Eddie Flynn hier niet gemist. Natuurlijk hoop ik nog meer te lezen met deze advocaat maar dit boek moest er zeker niet voor onderdoen.

Meer recensies van Marieke Leest