alweer supergoed!

Marieke Leest 19 augustus 2024
In het tiende deel van de Kim Stone-serie komt een plaats delict wel heel dicht bij het verleden van Kim Stone. Op dezelfde manier zoals Kim en haar broertje gevonden zijn, worden twee jonge drugsverslaafden aangetroffen. Er blijken nog meer gelijkenissen te zijn. Toch wil Kim op de zaak blijven.

Om na te gaan wie het op haar gemunt heeft, graven Kim, Bryant en het team in de voorbije zaken die ze hebben gehad om uit te zoeken of er iemand tussen zit die Kim zoveel zou haten om er ook voor te moorden. Je leert Kim Stone hier nog beter kennen maar ook haar team wordt belicht.

Er gebeurt heel veel in dit boek. Er worden verschillende misdrijven gepleegd die heel dichtbij Kim Stone komen, maar daarnaast zijn er ook nog enkele kleinere verhaallijnen. Dus je aandacht moet er wel bijgehouden worden. Het verhaal is steeds spannend, de verhaallijnen volgen elkaar om beurt op waardoor je na een kleine cliffhanger of plotwending een hoofdstuk moet wachten om daar meer over te weten te komen. Angele Marsons beheerst de techniek goed om de lezer aan het boek gekluisterd te houden. Zeker naar het einde toe zat ik nagelbijtend door te lezen tot het einde.

Kortom deze nieuwe thriller van Angela Marsons was weer supergoed, heel spannend en meeslepend!

Meer recensies van Marieke Leest