leuke kennismaking met deze auteur

Marieke Leest 19 juli 2024
Ik ben zelf geen enorme romance-lezer maar af en toe vind ik het leuk om er eentje te lezen. En dit boek heeft me ook echt positief verrast. Het was niet gewoon luchtig maar er zat ook echt diepgang in.

Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van Maeve en Marcus. Marcus is de stiefbroer van Maeve. Na een dronken feestje belanden ze met elkaar in bed. Nadien is Marcus geschokt door zijn gedrag. Ook al zijn ze niet echt broer en zus, ze zijn toch zo opgegroeid. Toch is het min of meer een taboe.

Beide personages lijken eigenlijk op het eerste zich elkaars tegenpolen ze staan ook op andere momenten in hun leven. Ze hebben elk hun levensvisie. Toch is er duidelijk sprake van chemie tussen elkaar. Maar er is ook duidelijk het een en ander te verwerken. Uiteindelijk geven ze toch toe aan hun verliefdheid maar he tis niet voor iedereen even makkelijk om voorbij de broer-zus-relatie te kijken.

De schrijfstijl is heel vlot en heel recttoe rechtaan. Op voorhand had ik misschien wel een beetje schrik over de hoeveelheid spice maar dit viel in dit boek zeker goed mee.

Dit boek is zeker en vast een mooie kennismaking met het werk van Emma Anna.

Meer recensies van Marieke Leest