Mooi een aangrijpend verhaal

MarieMaartje 05 juni 2024
Waanzinnig mooi en aangrijpend verhaal. De flap/beschrijving, doet tot te niet aan wat er allemaal afspeelt in boek.

Het boek neemt je mee in het levensverhaal van Victorie wat begint op 17 jarige leeftijd totdat ze ongeveer de leeftijd van 39 bereikt. Het hoofdpersonage is zeer krachtig en goed omschreven. Ik kon mij zeer goed inleven in haar gedachtes en de gebeurtenissen alsof je naar een prachtige film kijkt.

Het boek leest vlot en makkelijk. Mooie zinnen en omschrijvingen, zonder te veel 'loze' woorden. Zeer goed geschreven.

Wel vond ik het einde zeer abrupt. Ik sloeg om naar de volgende pagina, maar toen bleek het boek uit te zijn. Dat kwam als een totale verassing. Komt er misschien nog een vervolg?

Meer recensies van MarieMaartje