Heerlijke Feelgood met diepere lagen, must-read!

Marijkedebruijn 06 juni 2022
Billy is een dertiger met een nietszeggende kantoorbaan waar ze dagelijks te maken heeft met haar veeleisende en nogal sacherijnige baas Matthew. Al haar vriendinnen wonen samen, krijgen kinderen of denken aan trouwen. Maar Billy niet. Ze woont samen met een twijfelachtige huisgenoot in een piepklein appartementje en leeft van dag tot dag.

Tot een werktripje haar relatie met Matthew in een ander perspectief plaatst. Hij is stiekem best aantrekkelijk en interessant, maar hij blijft gereserveerd als ze diepere gesprekken met hem probeert te voeren. Hoewel ze steeds dichter naar elkaar toe groeien, vraagt Billy zich af waarom hij hij het niet over zijn verleden wil hebben.

Ook worden we meegenomen in de wereld van Carmen. Hoe is zij verbonden met Matthew en waarom komt zij opeens terug in zijn leven, net nu ze steeds meer gevoelens voor hem krijgt?

De nieuwste Gillian King is een heerlijke feelgood die je niet makkelijk weglegt. Naast de romantiek, hilarische gebeurtenissen en mooie vriendschappen, bevat het verhaal ook heftige onderwerpen en thema's waardoor het niet alleen een luchtige roman is.

Een echte aanrader voor lezers die van feelgood houden met een diepere laag. Gillian King is niet voor niets winnaar van het Chicklit Feelgood boek van 2021.

Meer recensies van Marijkedebruijn