Jammer dat dit boek zo de hemel in is geprezen. Hij viel mij nog al tegen.

Marijo Bakker 16 augustus 2024

Taal : Nederlands
Uitvoering : Paperback
Aantal pagina's : 300
Verschijningsdatum : september 2024
Thema : Misdaad en mysterie: cosy mysterie; Misdaad en mysterie: vrouwelijke detectives; Psychologische thriller; Thriller / spannende fictie

Dit boek heb ik gekregen als recensie exemplaar van De Crime Compagnie in ruil voor mijn eerlijke mening. Maar dat staat natuurlijk buiten kijf. Heel hartelijk dank voor dit exemplaar.

Flaptekst:
In het bos naast een camping wordt het lichaam van Lina gevonden. De omstandigheden zijn merkwaardig. Ze hangt zonder kleding aan een touw. Haar vriend Sander, eigenaar van de camping, is de hoofdverdachte. Maar is Lina wel vermoord? Sander komt erachter dat hij eigenlijk maar weinig weet van Lina’s verleden en gaat op onderzoek uit. Maar niet alleen Lina had geheimen. Ook Pepijn, Lina’s minnaar, verzwijgt belangrijke informatie…

Mijn beleving van het verhaal.
Heel jammer dat dit boek zo enorm de hemel in geprezen is. Mogelijk daarom kon ik totaal niet in het verhaal komen. Heel veel personages die elkaar in het begin steeds afwisselden vond ik heel verwarrend. Ik kon er geen touw meer aan vastknopen en heb het boek een tijdje weggelegd om daarna opnieuw te proberen. Daarna ging het wel beter maar het is niet mijn verhaal. Het verhaal wordt vanuit diverse personages beschreven en ik ben dan ook regelmatig de draad kwijt. Ik ga er ook van uit dat dit aan mij ligt. Maar helaas niet mijn soort boek. Dit boek krijgt van mij ook 3 sterren omdat ik het heel verwarrend vind.

Meer recensies van Marijo Bakker