Heel vernieuwend verrassend boek met diverse plotwendingen.

Marijo Bakker 04 september 2024

Taal : Nederlands
Uitvoering : Paperback
Aantal pagina's : 300
Verschijningsdatum : juli 2024
Thema : Misdaad en mysterie: cosy mysterie; Misdaad en mysteriefictie; Nederlands; Psychologische thriller; Thriller / spannende fictie.

Dit boek heb ik gekregen als recensie exemplaar van De Crime Compagnie in ruil voor mijn eerlijke mening. Maar dat staat natuurlijk buiten kijf. Heel hartelijk dank voor dit exemplaar.

Achterflap:

Nena is bonusmoeder. Maar niet iedereen is blij met haar komst...

Nena trekt in bij haar vriend Diederik en zijn driejarige zoontje Benjamin. Maar niet iedereen is blij met haar komst. Zowel haar schoonmoeder als de ex van Diederik zien haar liever weer gaan. Als haar geschiktheid als bonusmoeder in twijfel wordt getrokken en er vreemde dingen gebeuren, komt haar relatie met Diederik onder druk te staan. Nena voelt zich genoodzaakt om terug te vechten, maar wie is nu precies haar vijand?

De cover:
Die vind ik heel toepasselijk. Ik zou dit als ik het in de winkel zie liggen zeker oppakken om te bekijken.

Inhoud en opmaak.
Duidelijk en overzichtelijk.

Mijn beleving van het verhaal.
Als Nena als nieuwe partner en bonusmama bij Diederik en Benjamin intrekt is niet iedereen daar even blij mee. De ex van Diederik denk dat het nog steeds goed zal komen tussen hen en zo denkt ook de moeder van Diederik. Scheiden, dat doe je niet. Maar Diederik maak zijn moeder duidelijk dat het een andere tijd is. Tegenwoordig mag je schreiden en daar kijkt niemand meer vreemd van op. Iedere keer als Nena haar schoonmoeder en de ex van Diederik op bezoek komen hangt er een gespannen sfeer. Ook met gezamenlijke uitjes gaat het vaak mis. Nena voelt zich al onzekerder worden. Wat gebeurt er allemaal? Al die ongelukjes kunnen toch geen toeval zijn? Wie heeft het op haar gemunt? Wie is de vijand?
Een heel verrassend boek met diverse verrassende plotwendingen. Dit boek blijft je tot de laatste bladzijden boeien en dan komt er nog een plotwending die ik even niet aan zag komen. Geweldig dit boek. Dit boek krijgt echt een dikke vette 5 sterren.

Meer recensies van Marijo Bakker