Een geweldig boek van Nathalie Pagie

Uitvoering : Paperback
Aantal pagina's : 272
Verschijningsdatum : juni 2024
Thema : Misdaad en mysteriefictie; Vlissingen

Die boek heb ik gekregen als recensie exemplaar van uitgeverij Boekerij in ruil voor mijn eerlijke mening. Maar dat staat natuurlijk buiten kijf. Heel hartelijk dank voor dit exemplaar. Ik ben er heel erg blij mee.

Flaptekst:
Keet Kuipers trekt naar de Zeeuwse kust om er in alle rust te kunnen schrijven, maar van dat plan komt weinig terecht. Na een onverwachte ontmoeting is ze haar leven niet meer zeker. Ook de veiligheid van een geliefd familielid staat op het spel. Blijven is bloedlink, veilig vluchten onmogelijk. Keet zit klem. Hoe komt ze ongehavend weg uit Vlissingen?

De cover:
De cover vind ik werkelijk prachtig. Ik zou dit boek als ik het in de winkel zie liggen direct oppakken. Dat is denk ik ook de bedoeling van een cover.
Indeling en opmaak.
Is overzichtelijk en duidelijk.

Mijn bevinding van dit boek.
Op de eerste 2 boeken na heb ik alle boeken Nathalie Pagie gelezen. Mijn persoonlijke mening is: Ze worden nog steeds beter.
Het verhaal gaat over Keet Kuiper die de rust zoekt in een strand huisje in Vlissingen om haar verhaal te schrijven. Helaas besluiten bouwvakkers naast het huisje de rust te verstoren door bij de buren flink te gaan klussen. Keet gaat op zoek naar een ander schrijf onderkomen en belandt in een vervallen café. De eigenares is hartelijk een biedt haar een schijfplaats aan. Maar als Keet de volgende dag komt lijkt ineens de stemming van de eigenaresse omgeslagen en wordt Keet de deur gewezen. Wat is er aan de hand? Het manuscript van Keet wordt op een prachtige manier verweven met de gebeurtenissen. Aan het einde van het verhaal weet je waarom en vallen de puzzelstukjes in elkaar. Een uitermate spannend verhaal wat je tot op de laatste letter geboeid houdt omdat het plot onvoorspelbaar is. Dit boek verdient echt 5⭐️

Meer recensies van Marijo Bakker