Aanrader!

Mariska135mm 27 mei 2024
Echt een leuk boek! Ik heb menig reisverslag gelezen, maar dit boek had als extraatje scanbare QR-codes die leiden naar begeleidende filmpjes bij de reis die ze op de motor hebben afgelegd van Alaska (Noord Amerika) naar Ushuaia (Zuid Amerika), van pool tot pool. Ook vind ik dit stel (Hendrik en Manon) erg leuk en aanstekelijk schrijven, kan Hendrik erg uitgesproken zijn wanneer dingen misgaan, waar ik erg om heb moeten lachen en lees je goed de liefde tussen die twee tussen de regels door.

Zoals bij elke reis lees je ook over hun tegenslagen, wat dit boek voor mij een compleet verhaal maakt. Ik hou van openheid.

Meer recensies van Mariska135mm