Nu wil ik naar het strand!

Marjolein 06 oktober 2024
3,5⭐️

Dit was weer een heerlijk tussendoortje! Even anderhalf uur lezen op de zondagochtend en ik had het verhaal tot me genomen. Heerlijk om me zo in de herfst nog even onder te dompelen in de zomerse strandsfeer!

Al moet je daarvoor wel even mee met Zoë haar stress door. Zoë belandt namelijk op het strand omdat meerdere mensen om haar heen zich ernstig zorgen maken om haar gezondheid. Ze werkt hard en lijkt zichzelf daarbij te verliezen. Gelukkig laten deze mensen zich daar niet door afschrikken en helpen ze haar op de pauzeknop te duwen.

Qua ontwikkeling daarna had dit verhaal wat mij betreft kunnen profiteren van iets meer pagina's. Nu ging het allemaal vrij gemakkelijk en dat deed voor mij een klein beetje afbreuk aan de complexiteit van burnout en jezelf terugvinden als je daar ver van bent afgedreven.

Maar de feelgoodsfeer daarentegen is dan wel weer heel fijn tot uiting gekomen! Daar heb ik echt van genoten. Bovendien schrijft Sonja van Strien lekker beeldend. Ik kan bijna de plattegrond uittekenen van het stuk strand bij Callantsoog waar dit verhaal zich afspeelt. Ik wil er nu ook heen!

Meer recensies van Marjolein