Gamehelden

MarjonGriffioen 17 februari 2022
Ik heb het boek meegenomen naar de.school waar ik werk. Het lijkt me een leuk boek voor mijn leerlingen in groep vier.
Omdat er in mijn groep zoveel belangstelling voor is, kan ik het boek helaas nu zelf niet uitlezen. ^_^

De boekomslag ziet er kleurig uit. De tekst bestaat uit korte zinnen, die duidelijk zijn en tegelijkertijd uitdagend genoeg.
Ook voor iemand, zoals ik, die niets van gamen weet, is het verhaal goed te volgen.
De illustraties maken het boek extra aantrekkelijk.
Het is goed om te zien dat de leerlingen die normaal gesproken niet zo snel en enthousiast op boeken reageren, .nu als eerste hun vinger opsteken.
Onze leerlingen gaan vast veel.plezier aan dit boek beleven.